مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه بزرگ اکسیدان رنگ مو

آنچه در این مقاله می خوانید...

برای موی سفید چه اکسیدانی خوب است؟پخش کلی اکسیدان رنگ مو

یکی از ملزومات بسیار ضروری برای رنگ کردن مو اکسیدان می باشد. هرچه میزان خلوص اکسیدان بیشتر باشد باعث ایجاد روشن کنندگی بیشتر در موها می شود. این محصول در واقع نوعی کاتالیزور است که باعث ثبات رنگ مو نیز می گردد. فروشگاه بزرگ اکسیدان رنگ مو اقدام به عرضه این محصول با قیمت و کیفیت مناسب نموده است و انواع مختلفی از این محصول را به خریداران ارائه می ‌کند.

فروشگاه بزرگ اکسیدان رنگ مو

برای موی سفید چه اکسیدانی خوب است؟

برای موی سفید چه اکسیدانی خوب است؟

اکسیدان یکی از مواد فعال کننده رنگ مو به شمار می آید که می تواند به حفظ سلامتی مو ها یاری رساند. استفاده از اکسیدان پیش از انجام کار رنگ آمیزی موی سر لازم و ضروری می باشد. اکسیدان ها در انواع مختلف ۳، ۶، ۹ و ۱۲ درصد در بازار این محصول وجود دارند که هر یک از آنها دارای ویژگی ها و کاربردهای مختلفی هستند. اکسیدان ۳ درصد ضعیف ترین نوع این محصول است که برای رنگ های تیره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ کردن موهای سفید شده نسبت به انواع موهای رنگی کار بسیار مشکلی است زیرا این موها دارای فولیکول های بسته هستند و اجازه نفوذ رنگ به داخل الیاف مو را نمی دهند بنابراین باید از اکسیدان مناسب برای باز کردن این منافذ استفاده شود تا بتوان تاثیرپذیری رنگ افزایش یابد.

اکسیدان ۶ درصد یا همان اکسیدان شماره ۱ با حجم ۲۰ یکی از بهترین انواع اکسیدان مخصوص مو می باشد که برای موهای سفید بیشترین تاثیر و ماندگاری را دارد و می ‌تواند قدرت جذب انواع رنگ های مختلف را در موی سفید به مقدار قابل توجهی افزایش دهد. هیچکدام از اکسیدان های دیگر به اندازه اکسیدان ۶ درصد یا اکسیدان شماره یک این ویژگی و امتیاز را ندارند و به همین دلیل تنها اکسیدان ویژه و موثر برای موهای سفید این محصول می باشد.

پخش کلی اکسیدان رنگ مو

پخش کلی اکسیدان رنگ مو

پخش کلی انواع اکسیدان مو توسط فروشگاه بزرگ عرضه کننده این محصول در سطح کشور انجام می شود و خریداران عمده اکسیدان می ‌توانند همه انواع اکسیدان مورد نیاز خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

برای سفارش اکسیدان می توانید به وب سایت این فروشگاه مراجعه نموده و از همه اکسیدان های ارائه شده در این فروشگاه ها مطلع گشته به صورت آنلاین سفارش مورد نظر خود را از ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طرف فروشگاه به آدرس شما ارسال شود.این فروشگاه می توان منبع بسیار معتبر برای آرایشگاه ها و اماکنی باشد که به طور مرتب از این محصول استفاده می کنند و لازم است از یک نوع کیفیت اکسیدان استفاده نمایند تا رضایت خاطر مشتریان خود را از دست ندهند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.