مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه انواع اکسیدان مو اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی اکسیدان صادراتی اصلتولیدی اکسیدان مو اصل

اکسیدان ماده ای مایع مانند بوده که از آن برای فعال سازی رنگ یا پودر دکلره جهت رنگ آمیزی موی سر استفاده می شود. این محصول در واقع نقش کاتالیزور را ایفا کرده و در تثبیت رنگ مو نقش قابل توجهی دارد اکسیدان باعث جداسازی کوتیکول مو شده و با پاک کردن سولفورهاب مو باعث نفوذ هر چه بیشتر رنگ به قسمت مرکزی مو می شود. فروشگاه انواع اکسیدان مو اصل اقدام به عرضه این محصول در درصدها و غلظت های متفاوت نموده و آن را در اختیار خریداران قرار می دهد.

فروشگاه انواع اکسیدان مو اصل

ویژگی اکسیدان صادراتی اصل

ویژگی اکسیدان صادراتی اصل

اکسیدان که به پروکسید هیدروژن نیز معروف است نوعی فعال کننده جهت تاثیر پذیری بیشتر مو از رنگ می باشد. این محصول در انواع مختلف به بازار عرضه شده است. انواع مختلف این محصول به شکل ۳، ۶، ۹ و ۱۲ درصد در بازار وجود دارند که هر یک دارای کاربردهای مشخصی می باشند و برای رنگ های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

از ویژگی های اکسیدان ۳ درصد می توان به ضعیف بودن آن اشاره کرد به این ترتیب که تاثیرگذاری کم تری بر فولیکول های مو می گذارد؛ از این اکسیدان همراه با رنگ ‌های تیره استفاده می ‌شود.
اکسیدان ۱۲ درصد قوی ترین انواع اکسیدان است و به عنوان یک اکسیدان تخصصی عمل می ‌کند. این اکسیدان دارای مقادیر بیشتری آب اکسیژنه است و استفاده از آن نیاز به تخصص و مهارت بیشتری دارد.

هرچه اکسیدان قوی تر و غلظت آن بیشتر باشد می ‌تواند در از بین بردن رنگ اولیه مو ها تأثیر بیشتری داشته باشد و تاثیر پذیری مو از انواع رنگ ها را افزایش دهد اما استفاده نامناسب از این محصول می تواند مو را بسوزاند و رنگ پذیری آن را به شدت کاهش دهد.

دقت به میزان و نسبت اضافه کردن اکسیدان به رنگ مو تاثیر قابل توجهی در رنگ نهایی مو دارد و می تواند در افزایش ماندگاری و ثبات رنگ تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

تولیدی اکسیدان مو اصل

تولیدی اکسیدان مو اصل تولیدی اکسیدان اصلی اقدام به عرضه این محصول به بازار کرده است و آن را با حداقل قیمت در اختیار خریداران عمده و مصرف کنندگان نهایی قرار می دهد. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و محصولی صادراتی می باشد. اکسیدان صادراتی اصل تولید شده در این تولیدی از قیمت و کیفیت مناسب برخوردار بوده و می تواند مورد استفاده مصارف شخصی، آرایشگاه های زنانه و فروشگاه های عرضه محصولات آرایشی قرار  بگیرد.

برای سفارش انواع اکسیدان از تولید کننده این محصول می توان به وب سایت این تولید مراجعه کرد و از انواع مختلف آنتی اکسیدان و قیمت روز هر یک از آنها به طور دقیق اطلاع حاصل نمود سپس به سادگی و از طریق سفارش آنلاین این محصول را درخواست کرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.