مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشنده ممتاز اکسیدان موی تیره

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی اکسیدان موی تیرهصادرات بهترین اکسیدان موی تیره

اکسیدان محصولی است که از آن برای فعال کردن رنگ مو استفاده می ‌شود. این محصول به طور معمول برای درست کردن رنگ مو مورد استفاده قرار می ‌گیرد. اکسیدان ها دارای درصد های مختلفی هستند و هر یک از آن ها دارای موارد کاربرد خاص خود می باشند. فروشنده ممتاز اکسیدان موی تیره با ارائه اکسیدان صادراتی به مشتریان اقدام به ارائه خدمات به آن ها می ‌کند و به مشتریان جهت خرید درست و مطمئن یاری می‌ رساند.

فروشنده ممتاز اکسیدان موی تیره

مشخصات فنی اکسیدان موی تیره

مشخصات فنی اکسیدان موی تیره اکسیدان ها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آن ها برای رنگ خاصی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

اکسیدان های ۳ درصد یا اکسیدان های ولوم ۱۰ ضعیف ترین نوع اکسیدان محسوب می شوند. از این اکسیدان ‌ها می توان برای رنگ کردن موها به رنگ های تیره نظیر مشکی، قهوه ای تیره و تناژ های این چنینی بهره گرفت.
بنابراین اکسیدان مورد نیاز برای موی تیره اکسیدان ولوم ده می باشد.

از آنجایی که این اکسیدان ها بسیار ضعیف هستند، در نتیجه نسبت به سایر اکسیدان‌ ها که درصد آن ها بالاتر است  تاثیر مخرب کمتری بر روی مو می گذارند و به همین خاطر میزان آسیب رسیدن مو با استفاده از این اکسیدان ها بسیار پایین است.

امروزه در اکسیدان های تهیه شده برای موی تیره درصدی از مواد نرم‌کننده افزوده می شود تا مو پس از استفاده از آن دچار خشکی و شکنندگی نگردد.

ترکیبات استفاده شده در اکسیدان موی تیره به نحوی است که قدرت روشن کنندگی آن را بسیار ضعیف نموده است. این اکسیدان ها در حجم های مختلفی به بازار عرضه شده ‌اند و هر یک از مشتریان می ‌توانند به تناسب نیاز خود از هر یک از این بسته بندی ها خرید خود را انجام دهند.

صادرات بهترین اکسیدان موی تیره

صادرات بهترین اکسیدان موی تیره امروزه کارخانجات مختلفی در ایران وجود دارند که اقدام به تولید اکسیدان با درصد های مختلف و ارائه آن به بازار می نماین. این کارخانجات برای بالا بردن کیفیت محصولاتشان از مواد اولیه با درجه کیفی بالا بهره می ‌برند. علاوه بر این استفاده از ماشین ‌آلات به روز و پیشرفته نیز موجب بالا رفتن هر چه بیشتر کیفیت محصولات این کارخانه ها شده است. استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده نیز در این زمینه تاثیر بسزایی دارد.

تمامی این عوامل موجب شده تا کیفیت اکسیدان های تولید شده در کشور ایران بسیار خوب و مناسب گردد. به نحوی که امروزه شاهد صادرات بهترین اکسیدان موی تیره و روشن به دیگر کشورها هستیم و با این کار علاوه بر ارزآوری خوبی که به کشورمان صورت پذیرفته، زمینه برای رشد و فعالیت در بازارهای بین المللی نیز برای برندهای ایرانی فراهم شده است تا بتوانند برند خود را در میان مردم سایر کشورها جا بیاندازند.
نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.