مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشنده عمده اکسیدان مو ۶درصد در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات اکسیدان مو ۶درصد ۱۵۰ میلی لیتریعرضه کنندگان اکسیدان مو ۶درصد گیاهی

اکسیدان های رنگ مو از فعال کننده های رنگ محسوب می شوند که هر چقدر میزان درصد این نمونه بالاتر باشد روشن کنندگی بیشتری به همراه دارند. این محصولات در درصد های۳ و ۶ و ۹ و ۱۲ موجود هستند اکسیدان مو ۶درصد روشن کنندگی کمتری نسبت به اکسیدان های دیگر دارد. اکسیدان ها از شرکت های مختلفی روانه بازار می شوند و هر کدام پروسه تولید مخصوص به خود را دارند که در کیفیت آن موثر است.

فروشنده عمده اکسیدان مو 6درصد در بازار

مشخصات اکسیدان مو ۶درصد ۱۵۰ میلی لیتری

مشخصات اکسیدان مو 6درصد 150 میلی لیتری اکسیدان ها یکی از مهمترین عامل ها در اجرای رنگ مو هستند و نقش زیادی در نوع رنگ مو دارند.

ترکیب این محصول با مو باعث پیدایش رنگ جدیدی در موها شده که خود را به خوبی بر روی مو نشان می دهد.

اکسیدان ها وابسته به درصدی که دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربردهای متنوعی دارند، برای مثال: اکسیدان ۶ درصد یا همان نمونه شماره یک، کاربردهایی نظیر: پوشش دادن، تارهای سفید و همچنین کاهش ابتلا به سوختگی مو ها، را دارد.

اکسیدان ۱۵۰ میلی لیتری یکی از پرمصرف‌ترین نمونه ها در هر درصدی می باشد. این محصول به دلیل حجم پایینی که دارند برای مصارف جزئی بسیار پرکاربرد می باشند و می توان برای رنگ گذاری ابرو، از این حجم کوچک استفاده کرد.

ناگفته نماند اکسیدان ها علاوه بر درصد های گوناگون و همچنین حجم های مختلفی که دارند از برندهای مختلفی نیز توزیع می شوند که وابسته به کیفیت و حجم و همچنین نوع بسته بندی قیمت گذاری می شوند.

نکته حائز اهمیت این می باشد که: برای رنگ گذاری در مو، نسبت اکسیدان و رنگ یک به یک و نیم می باشد یعنی اگر ۱۰۰ میلی لیتر رنگ را برای رنگ گذاری انتخاب کرده ایم نیاز به یک نمونه ۱۵۰ میلی لیتری داریم، البته ناگفته نماند این یک نسبت کلی می باشد و با توجه به رنگ گذاری های خاص این نسبت کمی قابل تغییر میباشد.

مصرف عمده محصول ذکر شده در سالن های آرایشی و همچنین مراکزی که به صورت تخصصی در زمینه رنگ و مو فعالیت دارند، می باشد، چرا که این عزیزان هر روزه از تکنیک های خاصی برای رنگ موها استفاده می کنند که در تمامی موارد اکسیدان نقش اصلی و بسیار مهمی در تحقق یافتن این امر، دارد.

عرضه کنندگان اکسیدان مو ۶درصد گیاهی

عرضه کنندگان اکسیدان مو 6درصد گیاهی اکسیدان های گیاهی دارای عصاره بابونه و کراتین می باشند.

گیاه بابونه دارای خاصیت ضد التهاب میباشد، به همین دلیل یکی از پرمصرف‌ترین اکسیدان هایی که در بین خانم ها مورد پسند می باشد، این مجصول گیاهی می باشد، چرا که به دلیل درصد پایین و همچنین گیاهی بودن آن میزان آسیب به مو به حداقل می رسد

.

فروشنده اکسیدان مو در سراسر کشور باید توجه داشته باشند که اطلاعات کافی در مورد محصول به مشتری ارائه دهند تا خدایی نکرده با تشخیص اشتباه باعث آسیب دیدن موها و همچنین در پی داشتن نارضایتی مشتری و در نتیجه فروش پایین نشوند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.