مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه کننده اکسیدان رنگ مو

آنچه در این مقاله می خوانید...

تنوع اکسیدان رنگ مو در بازارپخش انواع اکسیدان رنگ مو

برای انتخاب بهترین نوع اکسیدان رنگ مو متناسب با ضخامت و کیفیت تار موهای خود، شناخت این محصولات اهمیت زیادی دارد. تنوع تولید اکسیدان ها از نظر کیفیت، نحوه ومیزان استفاده و چگونگی ترکیب با رنگ مو از جمله عواملی هستند که در انتخاب آنها دخیل خواهند بود. با توجه به گشترش توزیع اکسیدان ایرانی و خارجی در بازا، شناخت مراکز عرضه کننده معتبر نقش کلیدی در خرید مطمئن و افزایش میزان حاشیه سود فعالین دارد.

عرضه کننده اکسیدان رنگ مو

تنوع اکسیدان رنگ مو در بازار

تنوع اکسیدان رنگ مو در بازار اگر قصد رنگ کردن موی خود را دارید، علاوه بر انتخاب چند تیوپ رنگ، داشتن یک اکسیدان قوی و در عین حال باکیفیت تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی و میزان رضایت شما خواهد داشت.

اکسیدان ها می توانند به عنوان یک کاتالیزور عمل کنند تا میزان ثبات رنگ مو، دوام و همچنین کیفیت آن افزایش یابد. از سوی دیگر این محصول در نفوذ در بافت مو و پاک شدن سولفورهای آن نقش مهمی دارند.
بنابراین انتخاب یک اکسیدان باکیفیت و استاندارد اهمیت زیادی در تضمین و حفظ سلامت موی افراد خواهد داشت. در یک دسته بندی کلی انواع اکسیدان رنگ مو تولیدی در چهار گروه زیر قرار می گیرند:

  • اکسیدان ۳ درصد: به اکسیدان های ولوم ده یا شماره .۰۵ نیز شهرت دارند که اغلب برای رنگ ساژ، هایلایت و ثبات رنگ های تیره مورد استفاده قرار می گیرند.
  • اکسیدان ۶ درصد: اگر قصد پوشش دهی موهای سفید خود با رنگ های روشن را دارید، بدون شک باید از این نوع اکسیدان استفاده کنید. همچنین برای دکلره کردن ضعیف مو و جلوگیری از سوختن آن مناسب است.
  • اکسیدان ۹درصد: همان اکسیدان شمار دو است که در بین آرایشگران حرفه ای برای دکلره کردن مو بسیار محبوب می باشد. دلیل این امر قابلیت بالای روشن کنندگی این نوع اکسیدان نسبت به دو مدل قبلی است.
  • اکسیدان ۱۲ درصد: اگر هدف رساندن مو به پایه های بسیار روشن مانند پلاتیه باشد، باید از این نوع اکسیدان استفاده کرد.

پخش انواع اکسیدان رنگ مو

پخش انواع اکسیدان رنگ مو با توجه به موارد ذکر شده در بالا، برای انتخاب بهترین نوع اکسیدان متناسب با جنس و رنگ مو، همواره توصیه می شود که از نظر کارشناسان و آرایشگران حرفه ای بهره مند شوید. همچنبن باید خاطر نشان کنیم که اکسیدان روشن یعنی نمونه های ۹ و ۱۲ درصد برای موهای مقاوم مناسب بوده و به هیچ عنوان جهت استفاده بر روی موهای آسیب دیده یا دکلره شده توصیه نمی شود. این امر در صورتی امکان پذیر است که عملیات رنگ کردن مو در سالن های حرفه ای و زیر نظر آرایشگر صورت گیرد.

فعالین و شرکت های پخش نیز تحت تاثیر میزان تقاضای بازار همواره به دنبال تهیه و پخش انواع اکسیدان ایرانی و خارجی معتبر هستند. فروشندگان و مراکز نمایندگی های معتبر جهت تهیه جدیدترین اکسیدان رنگ مو با قیمت رقابتی و کیفیت بالا می توانند با متخصصان فروش این مرکز در تماس باشند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.