مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید عمده اکسیدان موی سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت درصد اکسیدان موجود در بازارفروش اکسیدان موی سفید مرغوب

اکسیدان ماده‌ای است که موجب می‌شود رنگ مو، بر روی مو قرار بگیرد و جذب موها شود. در واقع بدون اکسیدان مدت زیادی صرف رنگ کردن مو سپری می شود که کیفیت و زیبایی لازم را ندارد. برای هر مو بر اساس رنگ زمینه آن، اکسیدان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. معمولاً برای کسانی که موهایی روشن و بور مانند موهای‌سفید و روشنی دارند، از اکسیدان موی سفید برای رنگ کردن موی خود استفاده می کنند. پس برای خرید هر نوع اکسیدان، بر اساس زمینه رنگ موی خود انتخاب کنید.

خرید عمده اکسیدان موی سفید

تفاوت درصد اکسیدان موجود در بازار

تفاوت درصد اکسیدان موجود در بازار

اکسیدان ها بر اساس درصد اکسید شدن شان، با یکدیگر تفاوت دارند، و به چند دسته تقسیم می شوند: اکسیدان هایی با درصد ۳ درصد، ۶ درصد، ۹درصد و ۱۲ درصد، که همگی بر اساس زمینه رنگ موها و نوع رنگ بکار رفته متفاوت میباشند، عموماً کسانی که رنگ موهای آنها، بسیار روشن مانند رنگ موی سفید و جو گندمی باشند، نیاز به استفاده از اکسیدان بسیار قوی نمی‌باشند، قاعدتا اکسیدان های ۳ درصد و ۶ درصد برای این افراد کفایت می کند.

اما کسانی که تمایل به رنگ بسیار روشن دارند و زمینه موهای بسیار تیره دارند برای روشن شدن موهای شان باید از اکسیدان ۱۲ درصد استفاده کنند، که معمولا اکسیدان ۱۲ درصد برای دکلره کردن بسیار کاربرد دارد. زیرا ابتدا باید به وسیله اکسیدان ۱۲ درصد، موهای خود را به رنگ بسیار روشن بیرون بیاورند و سپس رنگ دلخواه را بر روی موی های خود بزنند، که این روش رنگ کردن، نتیجه مطلوبی را برای آنان به بار می آورد.

در هنگام استفاده از اکسیدان توجه کنید که اکسیدان تنها بر روی ساقه مو مالیده شود و با پوست سر تماس نداشته باشد، زیرا عده زیادی به اکسیدان حساسیت دارند و موجب خارش، قرمزی و پوسته پوسته شدن سر آنها می شود.

فروش اکسیدان موی سفید مرغوب

فروش اکسیدان موی سفید مرغوب برای خرید اکسیدان مو باید به مراکز فروش بازار اکسیدان، مراجعه کنید. این مراکز فروش، انواع اکسیدان را، با درصدهای اکسید مختلف به مشتریان عرضه می کنند. آنها با اطلاعات بسیار کافی مشتریان را در خرید اکسیدان راهنمایی می کنند. علاوه بر خرید حضوری اکسیدان از این مراکز فروش، می توانید به سایت اینترنتی این محصولات نیز، مراجعه فرمایید.

بسیاری از تولیدکنندگان اکسیدان مو، برای راحتی و دسترسی همه عموم به محصولات خود، اقدام به ایجاد و راه اندازی سایتهای اینترنتی فروش کرده اند. در این سایت‌ها انواع اکسیدان با رنگ مو با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار به مشتریان عرضه می‌شود. در این سایت‌ها واسطه وجود ندارد و خریداران به طور مستقیم با تولیدکنندگان در تماس می‌باشند. برای خرید یک اکسیدان موی سفید مرغوب کافیست به سایت اینترنتی این مراکز فروش اکسیدان، مراجعه کنید و محصول خود را پس از ثبت سفارش درب منزل یا مکان مورد نظر خود دریافت کنید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.