مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید دستگاه تاتو موقت بدن

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات دستگاه تاتو موقت بدنفروش دستگاه تاتو موقت اصل

با خرید دستگاه تاتو موقت بدن می توانید تمام طرح های دلخواه را روی بدن خود تتو کنید این دستگاه تاتو موقت دارای کیفیت بسیار عالی است و هر طرحی به صورت رنگی و سیاه سفید را می توانید بهترین تتو ها را بدون نیاز به انجام تتو با روش های درد آور و امکان آلودگی به وسیله سوزن آلوده روی بدن خود تتو بزنید در ادامه توضیحات بیشتری درمورد دستگاه تاتو موقت بدن داده خواهد شد . 

خرید دستگاه تاتو موقت بدن

مشخصات دستگاه تاتو موقت بدن

مشخصات دستگاه تاتو موقت بدن از مشخصات دستگاه تاتو موقت می توان به شکل ظاهری آن اشاره کرد که دارای انواع مختلفی هستند و این دستگاه ها دارای مقداری محلول همراه آن برای تاتو کردن است و با استفاده از تلفن همراه می توانید طرح مورد نظر را به پرینتر دستگاه انتقال دهید سپس  با قرار دادن آن روی ناحیه مورد نظر در عرض چند ثانیه طرح مورد نظر با کیفیت بسیار خوب همانند تاتو واقعی روی بدن چاپ می شود . 

یکی از مزیت های بسیار عالی این دستگاه های موقت ماندگاری کم تتو ها روی بدن است معمولا مدت زمانی که تتو روی بدن می ماند یک هفته است و با ساییدن پاک نمی شود و نیاز است که با آب و صابون شسته شود و برای کسانی که علاقه به تتوی دائم ندارند و یا برای مهمانی ها و زمان کوتاه به تتو نیاز دارند بسیار مناسب است . 

از ترکیباتی که درون این محلول تتو استفاده می شود می توان به حنا و جگوا اشاره کرد که از گذشته تا کنون برای تتوی موقت بدن استفاده می شدند . 

فروش دستگاه تاتو موقت اصل

فروش دستگاه تاتو موقت اصل شما می توانید دستگاه تاتو اصل را با کمترین قیمت ممکن و مرقوم به صرفه فقط از طریق ادرس سایت درج شده ما خریداری کنید جنس اصل و درجه یک با کاربرد های بسیار و قدرت پخش کنندگی بسیار عالی تتو که امکان خریداری آن به صورت عمده و تعداد بالا فراهم است و در صورت خرید در تعداد بالا  می توانید از تخفیفات ویژه ی فروش دستگاه تاتو اصل برخوردار شوید .

این دستگاه صادرات به تمام نقاط جهان نیز می شود در صورت تمایل برای خرید دستگاه تاتو موقت می توانید از با موتور های جستجوگر وارد آدرس سایتی ما بشوید و با سرچ کلماتی مانند دستگاه تاتو اصل ، دستگاه تاتو موقت با انواع  آنها آشنا شدید و برای اطمینان بیشتر به کیفیت محصولات ما و رضایت شما می توانید با تیم مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن دستگاه تاتو موقت بسته بندی شده را  دریافت نمایید .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.