مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توزیع اکسیدان رنگ ابرو

آنچه در این مقاله می خوانید...

بارز ترین ویژگی اکسیدان رنگ ابروپخش عمده اکسیدان رنگ ابرو

اکسیدان های رنگ مو از فعال کننده های رنگ محسوب می شوند که هر چقدر میزان درصد اکسیدان ها بالاتر باشد روشن کنندگی بیشتری به همراه دارند. اکسیدان ها در حجم های متفاوت موجود هستند. اکسیدان رنگ ابرو ۱۵۰ میل در دسترس ترین اکسیدان و به صرفه ترین اکسیدان برای مصرف شخصی می باشد. برای خرید عمده اکسیدان، باید به فروشگاه های مجاز در سطح شهر مراجعه کرد.

توزیع اکسیدان رنگ ابرو

بارز ترین ویژگی اکسیدان رنگ ابرو

بارز ترین ویژگی اکسیدان رنگ ابرو اکسیدان ها یکی از مهمترین عامل، در اجرای رنگ مو هستند و نقش زیادی در نوع رنگ ابرو دارند. ترکیب اکسیدان با مو و ابرو باعث پیدایش رنگ جدیدی در مو ها شده که خود را به خوبی بر روی مو نشان می دهد.
اکسیدان ها وابسته به درصدی که دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربردهای متنوعی دارند. برای مثال: اکسیدان ۶ درصد یا همان اکسیدان شماره یک، کاربرد پوشش دادن، تارهای سفید و همچنین کاهش ابتلا به سوختگی مو را دارد.

یکی از پرمصرف‌ترین اکسیدان ها اکسیدان ابرو ۱۵۰ میلی لیتری می باشد. این اکسیدان ها به دلیل حجم پایینی که دارند برای مصارف جزئی بسیار پر کاربرد می باشند و می توان برای رنگ گذاری ابرو، از این اکسیدان کوچک استفاده کرد.

ناگفته نماند اکسیدان ها علاوه بر درصد های گوناگون و همچنین حجم های مختلفی که دارند از برند های مختلفی نیز توزیع می شوند که وابسته به کیفیت و حجم و همچنین نوع بسته بندی قیمت های مختلفی دارند.
نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که برای رنگ گذاری در ابرو، نسبت اکسیدان و رنگ یک به یک و نیم می باشد یعنی اگر ۵۰ میلی لیتر رنگ را
برای رنگ گذاری انتخاب کرده ایم نیاز به یک اکسیدان ۱۰۰ میلی لیتری داریم، البته ناگفته نماند این یک نسبت کلی می باشد و با توجه به رنگ گذاری های متفاوت و فانتزی این نسبت قابل تغییر می باشد.

مصرف عمده اکسیدان ها در سالن های آرایشی و همچنین مراکزی که به صورت تخصصی در زمینه رنگ مو فعالیت دارند، می باشد، چرا که این عزیزان هر روزه از تکنیک های خاصی برای رنگ موها استفاده می کنند که در تمامی موارد ،اکسیدان بخش جدا نشدنی عمل رنگ کردن می باشد که دارنده نقش اصلی و بسیار مهمی در انجام شدن این امر را دارد.

پخش عمده اکسیدان رنگ ابرو

پخش عمده اکسیدان رنگ ابرو مراکز پخش و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی بسیاری در سطح کشور مشغول به فعالیت در زمینه توزیع اکسیدان رنگ هستند، که با عرضه محصولات بهداشتی با کیفیت توانسته‌ اند رضایت مشتری به دست آورند. برای سفارش اکسیدان می توان به مراکز پخش عمده اکسیدان مراجعه کرد، چراکه این فروشگاه ها به صورت کلی و عمده مشغول فروش محصولات با کیفیتی که سلامت مو ابرو شما را تضمین می کند، هستند و می توان محصولات را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر فروشگاه ها تهیه کرد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.