مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

آخرین قیمت پرایمر کاشت ناخن

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره پرایمر کاشت ناخنمرکز عرضه انواع پرایمر کاشت ناخن

پرایمر کاشت ناخن چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ پرایمر ناخن از مواد اصلی کاشت ناخن می باشد که طول عمر ژل، اکریلیک ژل را تحت تاثیر قرار می دهد. این ماده باعث چسبندگی بیشتر مواد کاشت به سطح ناخن می شود. این عمل را با پایین آوردن میزان ph ناخن انجام می دهد. آخرین قیمت پرایمر کاشت ناخن در اکثر فروشگاه های لوازم آرایشی ما منصفانه و عادلانه می باشد.

آخرین قیمت پرایمر کاشت ناخن

همه چیز درباره پرایمر کاشت ناخن

همه چیز درباره پرایمر کاشت ناخن همانطور که متوجه شدید پرایمر کاشت ناخن برای چسباندن بهتر مواد کاشت به ناخن می شود و دیزاین ها و نقش ها هم بهتر به ناخن می چسبند.

پرایمر نه تنها برای کاشت ناخن بلکه برای میکاپ و صنعت ساختمان سازی نیز استفاده می شود. وقتی سطحی را رنگ می زنیم یا پوششی روی آن سطح ایجاد می کنیم برای چسبندگی بیشتر و ثابت ماندن آن از پرایمر استفاده می کنیم.

اگر روی سطح ناخن مورد نظر خود پرایمر بزنید چسبندگی بیشتر ایجاد می شود و حتی اگر مجوز لازم را داشته باشید می توانید دوبار پرایمر را بزنید و قطعا ناخن شما خیلی بهتر خواهد چسبید.

در صورتی که برای فیکس کردن کار روی ناخن از پرایمر استفاده نکنید مواد کاشت شما بعد از بیست و چهار ساعت قابل برداشت خواهند بود.

حال برسیم به انواع پرایمر ناخن: پرایمر ها به دو نوع اسیدی و بدون اسید تقسیم می شوند.

پرایمر فاقد اسید ضرر کمتری برای شما دارد و مانند چسب دو طرفه باعث می شود ناخن شما به راحتی و محکم به ناخن بچسبد. این پرایمر باعث تحریکات اطراف ناخن نمی شود و بوی کمتری دارد.

نوع اسیدی آن برای تمامی افراد توصیه نمی شود چون برای برخی افراد باعث بروز حساسیت های شدید پوستی خواهد شد.  این ماده برای افرادی که پوست و موی چرب دارند مناسب می باشند چون مواد به راحتی از ناخن جدا می شوند.

در هنگام انجام کار کاشت ناخن استفاده از تجهیزات بهداشتی برای آرایشگر از اهمیت خاصی برخوردار است مانند: ماسک و دستکش و سیستم خوب تهویه.

مرکز عرضه انواع پرایمر کاشت ناخن

مرکز عرضه انواع پرایمر کاشت ناخن شما با انواع پرایمر ها و کاربرد پرایمر ناخن آشنا شدید و متوجه شدید چقدر این ماده برای کاشت ناخن واجب و ضروری می باشد.

ما تولید کننده این ماده مهم برای کاشت ناخن هستیم و با کیفیت و تجربه ای که در ساخت آن داریم و صاحب طرفداران زیادی در داخل کشور  هستیم.

شما آرایشگران عزیز برای خرید کلی می توانید به مراکز خرید ما یا سایت ما مراجعه نموده و این ماده مهم برای کاشت ناخن را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.
نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: نجمه مهرنیا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120892060

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: meharaysh@

instagram icon اینستاگرام: mehr-ararysh@

email icon ایمیل: NajmehMehrnia@gmail.com

مجموعه … شما را به خرید بهترین محصولات … دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.